Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie na elektro-met.pl nie musisz się rejestrować. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Przyjmujemy zamówienia telefoniczne. Zamówienia można składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu +48 17 853 90 49 lub +48 17 221 25 96.
Czy mogę złożyć zamówienie na maila?
Zamówienie można składać drogą mailową na adres: biuro@elektro-met.pl.
Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
O wszystkich statusach zamówienia są Państwo informowani drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: biuro@elektro-met.pl bądź pod numerem telefonu +48 17 853 90 49. Osoby, które zarejestrowały konto klienta, mają dostęp do dodatkowych informacji o statusie zamówienia oraz historię wszystkich zamówień. Załóż bezpłatne konto.
Czy otrzymam fakturę VAT na zakupione narzędzia?
Wystawiamy faktury VAT na narzędzia zakupione w naszym sklepie. W tym celu, podczas składania zamówienia w danych adresowych należy zaznaczyć „firma” oraz podać dane do faktury.
Czy mogę zmienić adres dostawy na inny niż podany w zamówieniu?
Istnieje możliwość zmiany adresu dostawy, po złożeniu zamówienia. W tym celu należy się z nami skontaktować drogą mailową: biuro@elektro-met.pl.
Co należy zrobić, jeśli paczka dotrze do mnie uszkodzona?
Jeżeli dostarczona przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia - jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp. można odmówić jej odbioru, wtedy przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Klient może również odebrać paczkę, sprawdzić ją w obecności kuriera oraz sporządzić protokół szkody.
Kiedy otrzymam zamówienie?
Ze względu na bardzo bogaty asortyment nie jesteśmy w stanie mieć wszystkich towarów dostępnych w naszych magazynach. Na karcie każdego produktu podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas niezbędny na sprowadzenie produktów od dostawcy. W przypadku zakupu produktu o różnym czasie realizacji nadajemy przesyłkę po skompletowaniu wszystkich przedmiotów. Do tego terminu trzeba doliczyć czas niezbędny na dostawę przesyłki.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?
Po skompletowaniu zamówionych produktów poinformujemy Cię telefonicznie, że Twoje zamówienie oczekuję na odbiór w naszym sklepie. Po zakupione narzędzia zapraszamy do siedziby naszego sklepu na ul. Handlowej 1 w Rzeszowi
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Sklep Elektro-met.pl oferuje szybkie płatności elektroniczne w trakcie składania zamówienia:
- płatność on-line
- kartą płatniczą
- BLIK
- przelew tradycyjny
Istnieje również możliwość złożenia zamówienia za pobraniem, a za zamówione przedmioty zapłacisz kurierowi podczas odbioru paczki.
Wybierając opcję odbioru osobistego, za zakupione produkty możesz zapłacić w siedzibie naszego sklepu.
Jakie są warunki gwarancji?
Elektronarzędzia są objęte gwarancją producenta na okres:
- 12 miesięcy - zakup na fakturę
- 24 miesiące - zakup na paragon
Serwis elektronarzędzi – serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Jeśli dokonałeś zakupu na elektro-met.pl, a któreś z zakupionych narzędzi uległo uszkodzenie – skontaktuj się z nami: biuro@elektro-met.pl
Jaki jest koszt dostawy?
Szczegółowe informacje wyświetlane będą w trakcie składania zamówienia.
Paczkomat 13,00 zł (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 25 kg.)
Kurier 21,00 zł - przy przedpłacie (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 30 kg.)
Kurier 25,00 zł - za pobraniem (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 30 kg.)
Kurier 120,00 zł - przy przedpłacie (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 40 kg.)
Kurier 150,00 zł - przy przedpłacie (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą ponad do 70 kg.)
Kurier 200,00 zł - przy przedpłacie(Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą ponad do 100 kg.
Kurier 250,00 zł - przy przedpłacie (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą ponad 100 kg.)
Odbiór osobisty 0,00 zł (odbiór w siedzibie firmy)