Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie na elektro-met.pl nie musisz się rejestrować. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia.

 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Przyjmujemy zamówienia telefoniczne. Zamówienia można składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu +48 17 853 90 49 lub +48 17 221 25 96.

 

Czy mogę złożyć zamówienie na maila?

Zamówienie można składać drogą mailową na adres: biuro@elektro-met.pl.

 

Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

O wszystkich statusach zamówienia są Państwo informowani drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: biuro@elektro-met.pl bądź pod numerem telefonu +48 17 853 90 49. Osoby, które zarejestrowały konto klienta, mają dostęp do dodatkowych informacji o statusie zamówienia oraz historię wszystkich zamówień. Załóż bezpłatne konto.

 

Czy otrzymam fakturę VAT na zakupione narzędzia?

Wystawiamy faktury VAT na narzędzia zakupione w naszym sklepie. W tym celu, podczas składania zamówienia w danych adresowych należy zaznaczyć „firma” oraz podać dane do faktury.

 

Czy mogę zmienić adres dostawy na inny niż podany w zamówieniu?

Istnieje możliwość zmiany adresu dostawy, po złożeniu zamówienia. W tym celu należy się z nami skontaktować drogą mailową: biuro@elektro-met.pl.

 

Co należy zrobić, jeśli paczka dotrze do mnie uszkodzona?

Jeżeli dostarczona przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia - jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp.  można odmówić jej odbioru, wtedy przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Klient może również odebrać paczkę, sprawdzić ją w obecności kuriera oraz sporządzić protokół szkody.

 

Kiedy otrzymam zamówienie?

Ze względu na bardzo bogaty asortyment nie jesteśmy w stanie mieć wszystkich towarów dostępnych w naszych magazynach. Na karcie każdego produktu podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas niezbędny na sprowadzenie produktów od dostawcy. W przypadku zakupu produktu o różnym czasie realizacji nadajemy przesyłkę po skompletowaniu wszystkich przedmiotów. Do tego terminu trzeba doliczyć czas niezbędny na dostawę przesyłki.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?

Po skompletowaniu zamówionych produktów poinformujemy Cię telefonicznie, że Twoje zamówienie oczekuję na odbiór w naszym sklepie. Po zakupione narzędzia zapraszamy do siedziby naszego sklepu na ul. Handlowej 1 w Rzeszowi

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Sklep Elektro-met.pl oferuje szybkie płatności elektroniczne w trakcie składania zamówienia:

- płatność on-line

- kartą płatniczą

- BLIK

- przelew tradycyjny

Istnieje również możliwość złożenia zamówienia za pobraniem, a za zamówione przedmioty zapłacisz kurierowi podczas odbioru paczki.

Wybierając opcję odbioru osobistego, za zakupione produkty możesz zapłacić w siedzibie naszego sklepu.

Jakie są warunki gwarancji?

Elektronarzędzia są objęte gwarancją producenta na okres:

  • 12 miesięcy - zakup na fakturę
  • 24 miesiące - zakup na paragon

Serwis elektronarzędzi – serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Jeśli dokonałeś zakupu na elektro-met.pl, a któreś z zakupionych narzędzi uległo uszkodzenie – skontaktuj się z nami: biuro@elektro-met.pl

 

Jaki jest koszt dostawy?

Szczegółowe informacje wyświetlane będą w trakcie składania zamówienia.

Paczkomat  13,00 zł (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 25 kg.)

Kurier  21,00 zł - przy przedpłacie (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 30 kg.)

Kurier  25,00 zł - za pobraniem (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 30 kg.)

Kurier 120,00 zł - przy przedpłacie (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą do 40 kg.)

Kurier 150,00 zł - przy przedpłacie (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą ponad do 70 kg.)

Kurier 200,00 zł - przy przedpłacie(Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą ponad do 100 kg.

Kurier 250,00 zł - przy przedpłacie (Podany koszt dostawy dotyczy zamówień, które można spakować w 1 karton i ważą ponad 100 kg.)

Odbiór osobisty 0,00 zł  (odbiór w siedzibie firmy)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium